Image 1 / 1

    Je loopt bijvoorbeeld op de een andere manier vast, ziet een situatie verharden, je voelt je steeds machtelozer en weet zelf niet hoe je hier verandering in kunt brengen. In die gevallen kunnen coachingsgesprekken je vaak weer op weg helpen. Soms zijn 1 of 2 gesprekken al voldoende.

    Kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding

    Waarschijnlijk ben je geneigd vooral te investeren in kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding. Super belangrijk, dat scheelt namelijk een hoop onzekerheid. Minstens zo belangrijk is het om ook te investeren in waarom en waar je vastloopt. Zo kun je wegblijven van de vele valkuilen. Dit maakt écht het verschil in het verloop van jouw scheiding en jouw toekomst (en dat van de kinderen).

    Verdoven of vermijden

    Van nature vinden we het meestal lastig om aandacht te besteden aan negativiteit, je hebt het liever niet. Verdoven of vermijden is wat er meestal gebeurt. Denk aan: veel afspraken maken, (te) veel en hard werken of bijvoorbeeld (te) veel eten of drinken. Dat is helemaal normaal, maar niet de oplossing. Het kan prettig zijn om dan met structuur aan de slag te gaan. Dat hoeft niet zwaar, eng of moeilijk te zijn. Wel zal het verhelderend en verrijkend zijn. Je zult jezelf daar later dankbaar voor zijn.

    Grootste obstakel van de gehele scheiding

    Een negatieve houding en negatief gedrag veroorzaken veel onnodige ruzies, pijn en schade. In de praktijk blijkt dit vaak het grootste obstakel van de gehele scheiding te zijn. Het zuigt niet alleen jouw en je ex-partner leeg, maar ook neem je jouw gehele omgeving mee in de negatieve spiraal. Jouw basishouding is essentieel. Als jij als uitgangspunt neemt dat je het gaat redden – en je gaat het redden! – dan gaat dat jouw motortje zijn gedurende jouw gehele scheidingsproces. Het gaat het verschil maken tussen een scheiding met een negatief verloop of een scheiding met een positief verloop. Er is zelfs een methode voor: de Methodiek Positief Scheiden waar ik graag mee werk.

    Psychologische flexibiliteit

    Ook werk ik graag met inzichten en oefeningen vanuit de mindfulness en de ACT (Acceptance and Commitment Therapie), omdat ze praktisch en makkelijk toepasbaar zijn. Vaardigheden die je gewoonweg kunt trainen. Mindfulness en ACT hebben beiden een wetenschappelijke basis en in beide gevallen gaat het om een levenshouding waardoor je psychologische flexibiliteit ontwikkelt. Waarbij het ook vooral een kwestie van doen is.

    De voordelen van deze manier van coaching tijdens een scheiding zijn:

    • vrijer en gelukkiger leven: minder piekeren, beter slapen, betere concentratie, meer genieten
    • niet meer leven in een roes: grip op je leven, grip op je emoties
    • je krijgt inzicht in wat voor jou echt belangrijk is: jouw aandacht gaat voortaan naar hetgeen je wél wilt
    • je stopt met wijzen, vermijden en verdoven
    • je krijgt inzicht wat er in jou leeft: je begrijpt jouw drijfveren, je valkuilen
    • minder stress of problemen: je hebt constructiever contact met de andere ouder en ook met je kinderen
    • je voorkomt of verkleint de kans dat jouw kind blijft leven binnen de cirkel van jouw onverwerkte scheidingsemoties 
    • de prijs is per uur

    [powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]

Je loopt bijvoorbeeld op de een andere manier vast, ziet een situatie verharden, je voelt je steeds machtelozer en weet zelf niet hoe je hier verandering in kunt brengen. In die gevallen kunnen coachingsgesprekken je vaak weer op weg helpen. Soms zijn 1 of 2 gesprekken al voldoende.

Kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding

Waarschijnlijk ben je geneigd vooral te investeren in kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding. Super belangrijk, dat scheelt namelijk een hoop onzekerheid. Minstens zo belangrijk is het om ook te investeren in waarom en waar je vastloopt. Zo kun je wegblijven van de vele valkuilen. Dit maakt écht het verschil in het verloop van jouw scheiding en jouw toekomst (en dat van de kinderen).

Verdoven of vermijden

Van nature vinden we het meestal lastig om aandacht te besteden aan negativiteit, je hebt het liever niet. Verdoven of vermijden is wat er meestal gebeurt. Denk aan: veel afspraken maken, (te) veel en hard werken of bijvoorbeeld (te) veel eten of drinken. Dat is helemaal normaal, maar niet de oplossing. Het kan prettig zijn om dan met structuur aan de slag te gaan. Dat hoeft niet zwaar, eng of moeilijk te zijn. Wel zal het verhelderend en verrijkend zijn. Je zult jezelf daar later dankbaar voor zijn.

Grootste obstakel van de gehele scheiding

Een negatieve houding en negatief gedrag veroorzaken veel onnodige ruzies, pijn en schade. In de praktijk blijkt dit vaak het grootste obstakel van de gehele scheiding te zijn. Het zuigt niet alleen jouw en je ex-partner leeg, maar ook neem je jouw gehele omgeving mee in de negatieve spiraal. Jouw basishouding is essentieel. Als jij als uitgangspunt neemt dat je het gaat redden – en je gaat het redden! – dan gaat dat jouw motortje zijn gedurende jouw gehele scheidingsproces. Het gaat het verschil maken tussen een scheiding met een negatief verloop of een scheiding met een positief verloop. Er is zelfs een methode voor: de Methodiek Positief Scheiden waar ik graag mee werk.

Psychologische flexibiliteit

Ook werk ik graag met inzichten en oefeningen vanuit de mindfulness en de ACT (Acceptance and Commitment Therapie), omdat ze praktisch en makkelijk toepasbaar zijn. Vaardigheden die je gewoonweg kunt trainen. Mindfulness en ACT hebben beiden een wetenschappelijke basis en in beide gevallen gaat het om een levenshouding waardoor je psychologische flexibiliteit ontwikkelt. Waarbij het ook vooral een kwestie van doen is.

De voordelen van deze manier van coaching tijdens een scheiding zijn:

  • vrijer en gelukkiger leven: minder piekeren, beter slapen, betere concentratie, meer genieten
  • niet meer leven in een roes: grip op je leven, grip op je emoties
  • je krijgt inzicht in wat voor jou echt belangrijk is: jouw aandacht gaat voortaan naar hetgeen je wél wilt
  • je stopt met wijzen, vermijden en verdoven
  • je krijgt inzicht wat er in jou leeft: je begrijpt jouw drijfveren, je valkuilen
  • minder stress of problemen: je hebt constructiever contact met de andere ouder en ook met je kinderen
  • je voorkomt of verkleint de kans dat jouw kind blijft leven binnen de cirkel van jouw onverwerkte scheidingsemoties 
  • de prijs is per uur
[powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]

Coaching bij de scheiding

Als je in je leven te maken krijgt met een impactvolle gebeurtenis zoals een relatiebreuk of een scheiding dan kan je veel baat hebben bij coaching.
Coaching bij de scheiding
Coaching bij de scheiding €75,00
Geen verschillende offertes opvragen direct ruime keus
Veel zorg en aandacht voor de (kleine) problemen die ontstaan als mensen in conflict zijn
Direct aan de slag met betaalbare producten en diensten
Altijd een mogelijkheid voor een oplossing

    Je loopt bijvoorbeeld op de een andere manier vast, ziet een situatie verharden, je voelt je steeds machtelozer en weet zelf niet hoe je hier verandering in kunt brengen. In die gevallen kunnen coachingsgesprekken je vaak weer op weg helpen. Soms zijn 1 of 2 gesprekken al voldoende.

    Kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding

    Waarschijnlijk ben je geneigd vooral te investeren in kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding. Super belangrijk, dat scheelt namelijk een hoop onzekerheid. Minstens zo belangrijk is het om ook te investeren in waarom en waar je vastloopt. Zo kun je wegblijven van de vele valkuilen. Dit maakt écht het verschil in het verloop van jouw scheiding en jouw toekomst (en dat van de kinderen).

    Verdoven of vermijden

    Van nature vinden we het meestal lastig om aandacht te besteden aan negativiteit, je hebt het liever niet. Verdoven of vermijden is wat er meestal gebeurt. Denk aan: veel afspraken maken, (te) veel en hard werken of bijvoorbeeld (te) veel eten of drinken. Dat is helemaal normaal, maar niet de oplossing. Het kan prettig zijn om dan met structuur aan de slag te gaan. Dat hoeft niet zwaar, eng of moeilijk te zijn. Wel zal het verhelderend en verrijkend zijn. Je zult jezelf daar later dankbaar voor zijn.

    Grootste obstakel van de gehele scheiding

    Een negatieve houding en negatief gedrag veroorzaken veel onnodige ruzies, pijn en schade. In de praktijk blijkt dit vaak het grootste obstakel van de gehele scheiding te zijn. Het zuigt niet alleen jouw en je ex-partner leeg, maar ook neem je jouw gehele omgeving mee in de negatieve spiraal. Jouw basishouding is essentieel. Als jij als uitgangspunt neemt dat je het gaat redden – en je gaat het redden! – dan gaat dat jouw motortje zijn gedurende jouw gehele scheidingsproces. Het gaat het verschil maken tussen een scheiding met een negatief verloop of een scheiding met een positief verloop. Er is zelfs een methode voor: de Methodiek Positief Scheiden waar ik graag mee werk.

    Psychologische flexibiliteit

    Ook werk ik graag met inzichten en oefeningen vanuit de mindfulness en de ACT (Acceptance and Commitment Therapie), omdat ze praktisch en makkelijk toepasbaar zijn. Vaardigheden die je gewoonweg kunt trainen. Mindfulness en ACT hebben beiden een wetenschappelijke basis en in beide gevallen gaat het om een levenshouding waardoor je psychologische flexibiliteit ontwikkelt. Waarbij het ook vooral een kwestie van doen is.

    De voordelen van deze manier van coaching tijdens een scheiding zijn:

    • vrijer en gelukkiger leven: minder piekeren, beter slapen, betere concentratie, meer genieten
    • niet meer leven in een roes: grip op je leven, grip op je emoties
    • je krijgt inzicht in wat voor jou echt belangrijk is: jouw aandacht gaat voortaan naar hetgeen je wél wilt
    • je stopt met wijzen, vermijden en verdoven
    • je krijgt inzicht wat er in jou leeft: je begrijpt jouw drijfveren, je valkuilen
    • minder stress of problemen: je hebt constructiever contact met de andere ouder en ook met je kinderen
    • je voorkomt of verkleint de kans dat jouw kind blijft leven binnen de cirkel van jouw onverwerkte scheidingsemoties 
    • de prijs is per uur
    [powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]

Je loopt bijvoorbeeld op de een andere manier vast, ziet een situatie verharden, je voelt je steeds machtelozer en weet zelf niet hoe je hier verandering in kunt brengen. In die gevallen kunnen coachingsgesprekken je vaak weer op weg helpen. Soms zijn 1 of 2 gesprekken al voldoende.

Kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding

Waarschijnlijk ben je geneigd vooral te investeren in kennis over het zakelijke en juridische deel van de scheiding. Super belangrijk, dat scheelt namelijk een hoop onzekerheid. Minstens zo belangrijk is het om ook te investeren in waarom en waar je vastloopt. Zo kun je wegblijven van de vele valkuilen. Dit maakt écht het verschil in het verloop van jouw scheiding en jouw toekomst (en dat van de kinderen).

Verdoven of vermijden

Van nature vinden we het meestal lastig om aandacht te besteden aan negativiteit, je hebt het liever niet. Verdoven of vermijden is wat er meestal gebeurt. Denk aan: veel afspraken maken, (te) veel en hard werken of bijvoorbeeld (te) veel eten of drinken. Dat is helemaal normaal, maar niet de oplossing. Het kan prettig zijn om dan met structuur aan de slag te gaan. Dat hoeft niet zwaar, eng of moeilijk te zijn. Wel zal het verhelderend en verrijkend zijn. Je zult jezelf daar later dankbaar voor zijn.

Grootste obstakel van de gehele scheiding

Een negatieve houding en negatief gedrag veroorzaken veel onnodige ruzies, pijn en schade. In de praktijk blijkt dit vaak het grootste obstakel van de gehele scheiding te zijn. Het zuigt niet alleen jouw en je ex-partner leeg, maar ook neem je jouw gehele omgeving mee in de negatieve spiraal. Jouw basishouding is essentieel. Als jij als uitgangspunt neemt dat je het gaat redden – en je gaat het redden! – dan gaat dat jouw motortje zijn gedurende jouw gehele scheidingsproces. Het gaat het verschil maken tussen een scheiding met een negatief verloop of een scheiding met een positief verloop. Er is zelfs een methode voor: de Methodiek Positief Scheiden waar ik graag mee werk.

Psychologische flexibiliteit

Ook werk ik graag met inzichten en oefeningen vanuit de mindfulness en de ACT (Acceptance and Commitment Therapie), omdat ze praktisch en makkelijk toepasbaar zijn. Vaardigheden die je gewoonweg kunt trainen. Mindfulness en ACT hebben beiden een wetenschappelijke basis en in beide gevallen gaat het om een levenshouding waardoor je psychologische flexibiliteit ontwikkelt. Waarbij het ook vooral een kwestie van doen is.

De voordelen van deze manier van coaching tijdens een scheiding zijn:

  • vrijer en gelukkiger leven: minder piekeren, beter slapen, betere concentratie, meer genieten
  • niet meer leven in een roes: grip op je leven, grip op je emoties
  • je krijgt inzicht in wat voor jou echt belangrijk is: jouw aandacht gaat voortaan naar hetgeen je wél wilt
  • je stopt met wijzen, vermijden en verdoven
  • je krijgt inzicht wat er in jou leeft: je begrijpt jouw drijfveren, je valkuilen
  • minder stress of problemen: je hebt constructiever contact met de andere ouder en ook met je kinderen
  • je voorkomt of verkleint de kans dat jouw kind blijft leven binnen de cirkel van jouw onverwerkte scheidingsemoties 
  • de prijs is per uur
[powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »