Image 1 / 2

    Zodoende raak je aan de praat over allerlei situaties die bij jullie spelen. Omgaan met lastig, naar, agressief, afwijkend gedrag van klanten is een hele klus en uitdaging. Het is een vrijwel dagelijks onderwerp van gesprek.

    Hoe doet je collega het? Doet ze het anders, beter dan ik? Kan ik van haar leren? Of zij van mij? Talloze vragen en situaties zijn in de loop van de jaren waarin  ik groepen getraind heb, gepasseerd.

    [powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]

Zodoende raak je aan de praat over allerlei situaties die bij jullie spelen. Omgaan met lastig, naar, agressief, afwijkend gedrag van klanten is een hele klus en uitdaging. Het is een vrijwel dagelijks onderwerp van gesprek.

Hoe doet je collega het? Doet ze het anders, beter dan ik? Kan ik van haar leren? Of zij van mij? Talloze vragen en situaties zijn in de loop van de jaren waarin  ik groepen getraind heb, gepasseerd.

[powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]

Kaartspel: Hoe doe jij dat nou?

'HOE DOE JIJ DAT NOU?/ Omgaan met agressie van klanten’ is een spel dat bestaat uit 36 kaarten met vragen, stellingen, situaties en opdrachten. De vraag die je bij iedere kaart stelt, is simpel: “Hoe doe jij dat nou?”.
Kaartspel: Hoe doe jij dat nou?
Kaartspel: Hoe doe jij dat nou? €0,00
Levertijd 1-2 werkdagen
1-2 werkdagen
€ 0,00 AFREKENEN OM DE KENNISMAKING TE BEVESTIGEN
GRATIS ONLINE CHAT VOOR HULP BIJ HET ZOEKEN
VRIJBLIJVEND KENNISMAKEN
TIJDENS KENNISMAKING DEFINITIEVE OFFERTE

    Zodoende raak je aan de praat over allerlei situaties die bij jullie spelen. Omgaan met lastig, naar, agressief, afwijkend gedrag van klanten is een hele klus en uitdaging. Het is een vrijwel dagelijks onderwerp van gesprek.

    Hoe doet je collega het? Doet ze het anders, beter dan ik? Kan ik van haar leren? Of zij van mij? Talloze vragen en situaties zijn in de loop van de jaren waarin  ik groepen getraind heb, gepasseerd.

    [powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]

Zodoende raak je aan de praat over allerlei situaties die bij jullie spelen. Omgaan met lastig, naar, agressief, afwijkend gedrag van klanten is een hele klus en uitdaging. Het is een vrijwel dagelijks onderwerp van gesprek.

Hoe doet je collega het? Doet ze het anders, beter dan ik? Kan ik van haar leren? Of zij van mij? Talloze vragen en situaties zijn in de loop van de jaren waarin  ik groepen getraind heb, gepasseerd.

[powr-form-builder id=20d2df7e_1551306516]
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »