Bestellen & betalen

  1. Plaats je product

Wanneer je de producten hebt gevonden, die jou van je conflictstress afhelpen, klik je op de paarse knop ‘in winkelwagen’. Bij de + en – kunt u het aantal kiezen dat je van het product wil. Wanneer je op de knop ‘in winkelwagen’ hebt geklikt, kun je verder winkelen of verder gaan met bestellen.

 

  1. Inloggen
  • Als je vaker iets bestelt bij de MediationSupermarkt kan je inloggen met het geregistreerde account bij de MediationSupermarkt.
  • Bestel je voor het eerst iets bij de MediationSupermarkt? Je kunt ervoor kiezen om zonder account te bestellen, dan hoef je alleen nog je gegevens in te vullen.

 

  1. Controleren en betalen
  • Kies een van onze betaalwijzen. Je kunt betalen met iDEAL, Billink, Visa, MasterCard, Maestro of door middel van een bankoverschrijving.
  • Je ziet nu een overzicht waarin alle gegevens nogmaals ter controle staan. Hier kun je de ingevulde gegevens nakijken en eventueel nog wijzigen.
  • Nu kun je betalen met de betaalwijze die je hebt gekozen.
  • Als je via iDEAL, Visa, MasterCard of Maestro betaald, dan betaal je via de bank waar je bent aangesloten.
  • Als je via een bankoverschrijving betaalt, dan krijg je een factuur via de mail die je moet overmaken. Zodra het geld is overgemaakt zal het product worden verzonden, indien het een dienst betreft wordt er na het overmaken zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
  • Als je via Billink betaald, betaal je achteraf. Nadat het product of dienst besteld is, krijg je de factuur via de mail verzonden. Het product of dienst wordt wel gelijk verzonden en je hebt een betaaltermijn van 14 dagen.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »