Terug

Klachten & retourneren

Ik heb een klacht
Onze oprechte excuses als je een klacht hebt die gerelateerd is aan onze winkel. Wel zijn we erg blij dat je het ons wil melden, want dat helpt ons om zaken die niet lekker lopen aan te pakken. Onze leveranciers selecteren wij met veel zorg, zodat we wel kwaliteit kunnen bieden vanuit onze online winkel. Elke klacht die bij ons binnenkomt nemen wij serieus en je krijgt altijd een reactie van ons terug. Binnen drie werkdagen laten wij in ieder geval van ons horen. Je mag van ons als mediator verwachten dat we samen tot een goede oplossing komen. 

 

Ik wil een product retourneren
Bevalt een product je niet? Je hebt in ieder geval veertien dagen bedenktijd. Deze gaan in op de dag nadat je het product hebt ontvangen. De meeste producten uit onze shop worden rechtstreeks door de leverancier geleverd. Als het product je niet bevalt, heb je het recht om deze terug te sturen. Zorg er wel voor dat deze terug gaat in de originele verpakking en neem hiervoor eerst contact op met de leverancier als je niet duidelijk is hoe het retourneren werkt. Kom je er niet uit met de leverancier? Neem dan contact met ons op via 070 - 785 36 43 of via info@mediationsupermarkt.nl

 

Op- of aanmerkingen?
Zie je zaken op onze website die anders geformuleerd zouden kunnen worden? Vind je onze aanpak niet goed? Of heb je verbeterpunten op andere vlakken? Meldt het ons dan, wij zijn al 27 jaar in ontwikkeling en hebben van veel fouten geleerd. Dus je feedback is meer dan welkom via info@mediationsupermarkt.nl

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »