Klachten & op- of aanmerkingen

Ik heb een klacht
Onze oprechte excuses als je een klacht hebt die gerelateerd is aan onze winkel. Wel zijn we erg blij dat je het ons wil melden, want dat helpt ons om zaken die niet lekker lopen aan te pakken. Onze leveranciers selecteren wij met veel zorg, zodat we wel kwaliteit kunnen bieden vanuit onze online winkel.  Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Elke klacht die bij ons binnenkomt nemen wij serieus en je krijgt altijd een reactie van ons terug. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Je mag van ons als mediator verwachten dat we samen tot een goede oplossing komen. 

Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen toch niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Op- of aanmerkingen?
Zie je zaken op onze website die anders geformuleerd zouden kunnen worden? Vind je onze aanpak niet goed? Of heb je verbeterpunten op andere vlakken? Meldt het ons dan, wij zijn al 27 jaar in ontwikkeling en hebben van veel fouten geleerd. Dus je feedback is meer dan welkom via [email protected]

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »